★ Julejuuul

Underbara vintern är äntligen här! Det var så mysigt imorse när adventsljusen var tända, tomtegröten puttrade i kastrullen, snön yrde med blåsten utanför. Underbar frukost med familjen. För första gången så fick jag en härlig julkänsla! Lovely...











Som ni ser så har vi varit ute och lekt i snön idag, och jag måste ju skryta med att Williams utekläder är värda vartenda öre! Så jäkla bra, otroligt nöjd!

Efter all lek så blev det hämtmat från Kolgrillen, mmmmmmmums!!! Så otroligt gott.

Ska väl passa på att röjja lite här hemma för sen blir det jobb ända till julafton. Eftersom julen ska firas här så måste det ju va fint =) Kan man anlita någon gratis?

Vaknade inatt av att William ropade från sitt rum: "Kan jag få ett glas mjölk tack?"  Haha snutt, jaha, va,? Lite trött var jag =)

Imorgon blir det julklappsshopping med Kenzie, väldigt behövligt, fattas en del, till Micke, syrrorna och William. Och en liten till mamma för jag har köpt en liten till pappa. Så vi åker direkt på morgonkvisten, hoppas att affärerna är öppna bara =D När jag och Fitri var på paketjakt så kom vi innan affärerna hade öppnat =D haha, muppar!

Nähepp, städa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0