★ pung

Våran dator har kraschat. Anton skulle koppla in sin Ipod på julafton och då la hela daton av. Jätte roligt.
Det är så SEGT utan dator, å all musik är borta =( Stackar mig.

Är hos svärmor nu, så jag våldtar hennes dator nu en snabbis. Men vi ska åka hem nu.

Inte för at jag bloggar så ofta men nu blir det mer sällan eftersom jag inte har någon dator.

annars var julafton super, att vi hade snö gjorde allt. Men William vaknade med ett igenklibbat klotöga.
Så nu har han ögoninfektion och öroninflammation. Stackars liten krake.

Hej då


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vår data har med pajjkat! Så surt! Tur à

Stoffe fick sin iPhone så jag har nåt att surfa med:)

2009-12-28 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0