★ Biblioteks flicka

Jag sitter på bibblan...Haha som värsta mesen! Sist jag gjorde det var för ett år sen under inskolningen med William. Det var då dom ringde och sa att han spydde. Tänk om det blir en repris? Hjälp...

Jag skulle vilja lägga in en bild på mitt hår men det går ju inte här. Har kammat fram min snedklippta lugg så det har blivit en vanlig lugg typ...Och så har jag köpt en hårfärg som ska kletas in i mitt hår ikväll efter jobbet...Det behövs verkligen! Känner mig som en tattare...Usch. Köpte lite nytt smink igår, varför är det så kul att handla smink? Och varför är det så kul med smink iöverhuvudtaget? Är det bara en sån där tjejgrej eller är jag beroende? Jag tror det sistnämnda, då jag inte känner mig som en människa utan allt klet. Vilket märks på hyn...usch, den är åt helvete. Skulle behöva läggas in på ansiktsrehabilitering =D

Återigen har jag GLÖMT att fixa naglarna! Hur kan man bara glömma det? Dom är omålade...och lite tattarvarning. Men ena gick ju av igår så det blir väl tattare AB. Bara för det så ser det ut som om den bredvid ska gå av med? Vad gjorde jag på hockeyn igår egentligen?

Jag tror att ni fullkomligt ÄLSKAR mitt inlägg och hår, hud och naglar. Right??

Jusste...ni kanske undrar varför tattarn sitter på biblioteket?? Jag har varit med Cammen och ätit lunch men så blev hon tvungen att hämta sin farmor på akuten i Nyköping så hon dumpade av mig här eftersom min buss går om en halvtimme. Så onödigt att åka hem när det ändå är en bit att gå...

Glömde mina ringar hemma...känner mig naked. Suck...

Kommentarer
Postat av: Jennie

E la kanske inte så tjejeig då för Jag hatar att handla smink, jag hatar att använda smink, jag hatar att tvätta bort smink när jag använder smink, nej jag hatar smink=) Dock är det hett med vackra naglar=)

2009-02-28 @ 20:59:39
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0