★ Kåta Thorleif



Jag smälte Darin...Du sjunger som en gud. Klart det bästa på hela kvällens melodifestival! Din röst är underbar...åååå.

Annars, lite opera, lite rap/reggie, tråkiga ballader *gäsp* Jag tyckte faktiskt att Sahlenes och Marias framträdande var pinsamt...Kanske jag inte var ensam om att tycka eftersom dom inte kom med i en enda röstning...

Men...Thorleifs...Snälla...Dom och Christers "I love europe" kan ju bara gå och pensionera sig eller nåt *asg*  Bara jag som tyckte han såg helt kåt ut när Petra Mede satte sig bredvid honom i soffan och pratade? Typ, hjälp, snart drar han fram den...Halvslaka flugdragarn.

Annars så var det ju  nice att få titta på en pilot ;) men låten var ju kopia rakt igenom, jag sjöng med i den andra texten...suck.

Jag har tråkigt...alla sover och jag vill inte sova än ju...Men man har väl inget annat val en sån här rutten lördag.
Jobbar imorgon gör jag med. Tar bilen imorgon, skönt!!!

jaha...nähe...men om man skulle ta och göra nå annat då. Sova? Booooring.

Fan, tredje inlägget idag. Har jag fått feber?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hörru gums, funtar på att övertala L att ta en helgtripp till Vhd sista helgen i mars. En natt hos syster och så kanske vi får tigga en natt hos er? ;)

2009-03-01 @ 12:28:08
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0