★ Rädsla...

Jag har hanterat Williams spyor väldigt bra. Tills nu. Nu har all stress lagt sig, han sover och nu kom rädslan. För att han ska spy igen. Men om jag har klarat av att torka upp 3 spyor så borde jag ju klara en till? Det kan ju Micke göra om inte annat. Eller vad är det jag är rädd för? Att jag själv ska spy sen? Jag vet inte själv varför jag är så rädd... Jag lyssnar hela tiden om han låter där uppe. Har ingen matlust alls. Suck. Ibland blir jag bara så förbannad på mig själv!!
Han spydde 1 rejäl gång sedan de 2 sista gångerna var bara vatten typ...Sedan har han sovit hela natten och han har ätit 1 macka idag, druckit blåbärssoppa och cola och ätit kokt fisk med potatis. Än så länge har han inte spytt. Sist tog det typ 6 timmar efter en måltid när han spydde...Och jag går och nojjar mig. What if I get sick to??? Vill inte...

Annars, Fredag den 13:de idag...Känns som en typisk sån dag faktiskt. Usch. Jag är hungrig nu bara för det...Jobbigt.

Finns inget på tv idag heller, bara jäkla Let´s Dance, de mest värdelösa program som finns. Massor med B-kändisar som dansar omkring. Ok, och det ska va kul? Dans är inget kul att se på??

Gud vad negativ jag är, förlåt! Det är bara för att jag är så rädd och nervös över en fjärde spya.

Sorry.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0