★ Suck

Har inte gått att logga in på bloggen. Men nu gick det...

Är irriterad. Jag skulle vilja bli förflyttad just nu. Orkar inte med alla jobbiga kollegor. Fan jag får spunk vissa dagar bara!!!!
Verkar vara året då alla ska va på mig. Förstår inte vad jag gör för fel.
Ska bli jätte kul att komma till jobbet idag...verkligen.

Annars så började dagen perfekt. William har öroninflammation och sov en hel natt utan hosta och smärta, vilket resulterar i en bättre utvilad mamma. Hela familjen låg och gosade läääääänge. Helt underbart.
Nu hjälper han pappa att sortera tvätt. Skönt att se honom piggare. Idag ska han vara hos mormor då han inte är fit for dagis. På fredag vetefasen hur vi gör. Jag ska in hela långa resan för att jobba 3 timmar.Roliga fredagstider man har.

Nää usch är alldeles för irriterad för att blogga.

Ha det bra alla lyckliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0