★ Tidsfördriv

Här kommer lite tidsfördriv... Andra gången jag bloggar idag, vilken lyx ;)



Stänger du av mobilen när du sover?
Ja oftast...Är det akut så har jag hemtelefon.


Vem såg dig senast naken?
William stackarn, när jag kom ur duschen.

Hur såg du ut på högstadiet?
Förjävlig HAHAHAHAHA

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är ascool som arbetskamrat. Alla borde ha en bit av Ida på sina jobb ;)

Har du celluliter?
Ja, vill du ha dom?

Biter du på naglarna?
Nej, har långa fina naglar

Har du något handikapp?
Ja, att jag kan vara rejält puckad mellan varven. "Vaa?? Jag fattar inte!!"

Är du rädd för att få hängbröst?
Var hälsad kära hängisar!

Svär du?

Ja jag är väl ingen präst heller.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?

Jag vet inte, har aldrig träffat någon.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Tacos!


Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Skaldjur!! Ingenting från havet är välkommet in i min mun. Snusk.


Har du blivit arresterad?
Ja jag har ju det *asg*

Är du rädd för Securitasvakter?
HAHAHAHAHA neee...dom är bra att ha, men vilka fjantar!


Har du någonting att dölja?
Det har väl alla...

Ljuger du?
En lögn då och då har väl slunkit ur *oops*

Har du kysst en polis?
Nej... Men bring it to me! Eller, jag tar gärna en pilot *hrrm*


Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Nee, då skulle jag ju behöva slita upp William...Nä, då får han ta taxi.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
One Tree Hill är en självklarhet! Då skulle jag ha sex med Nathan, Lucas och Dan. Mumsfillismaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0