★ Skitjävlar

Det sista jag bloggade försvann ju, satte in bilder och grejjade. Men nope, lilla blogg.se är ju värdelöst som vanligt...

Har varit på hockey idag, värdelös match...totalt värdelös...Det är dessa dagar jag skäms över att vara Djurgårdare...



Bra platser hade vi iallafall



Mitt bland alla djurgårdare...

Jadu Patrik, om du tycker jag har humörsvängningar i bloggen, då har du aldrig varit med på djurgårdsmatch när dom förlorar...Ingen bra kombination. Jag har ont i halsen för att ha skriket så mycket...Men dom spelade sååååå urkasst så jag blev mållös. Förutom alla svordomar förstås, dom glider lätt ur. Min nagel gick dessutom av!!! ååååå. Å killen framför oss, han slog sönder sin näve så han blödde. Folk var arga åt alla håll å kanter så det va ju inte bara jag denna gången =D

Poliser ÖVERALLT och man blev visiterad och fick plocka ur väskan...Avspärrat och annat jobbigt... Allt jobb för lite bränder. När vi kom ut var jag ju såklart så där Ida arg och tyckte att poliserna kunde gott rensa chipshyllor istället för att stå där med armarna i kors och se allmänt pinsamma ut. För er som inte har koll på vad som händer i världen så menade jag det för att i tokstan så har det brunnit ner flera matbutiker där bränderna startat bland chipsen.
Tänk alla goda sourcream som bara försvunnit? Det är ju så man fäller en tår...

Pappa var också med på matchen men träffade aldrig honom i periodpausen som planerat eftersom det var avspärrningar.

Innan vi drog på matchen så åt jag och Micke middag ute, vi fick en romantisk hörna där dom släckte ner belysningen för oss. Vi åt asgod oxfilé och jag är fortfarande mätt. uuuuuuh.



Glutta in Wille och Tjockis när dom toksover tillsammans, på samma kudde.

Jag är fortfarande arg för att dom förlorade...Varför kan jag bara inte skaka av mig det? Det är ju ingen big deal, den kostar ju bara 10 kr.  Nä men seriöst, dom kom ju inte till slutspel. Fuck.

Kanske ska sätta in bilderna som uteblev från förra inlägget som försvann ut i bajs rymden.

Vi var hos Malin ett par timmar och fikade, Wille var blyg och trött men till slut så började han leka med Ludwig...



Ludde med påse på huvet



Ludde lagar mat

Wille gick inte att fånga på bild för han var aldrig still. Blev bara suddeludd.

vad ska jag skriva mer om då? Vill ju vara glad när jag skriver blogg men det var väl länge sen ni fick läsa ett positivt inlägg? Sorry...Bär på mycket ilska eller nåt ;)

Jag borde gå och lägga mig...men känner inge sug till det. Resten av familjen snarkar som små fjärtar där uppe. Men här sitter jag, i min ensamhet och bara suckar...Haha...kul liv =D

God jul!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Shit i havet vliken snygg dress den där "ludde" (?) hade, vet du vart de köpt den?

2009-02-27 @ 08:20:48
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: ewe

ibland vill man vara stor och ibland vill man vara liten.... Ibland är man lessen och ibland är man glad. :)

2009-02-27 @ 18:33:48
URL: http://fruktbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0