★ Go kväll



Så här ser min son ut...Jag tror att han är på väg att få ögoninflammation. Ser ut som han är jätte ledsen på detta kort men det är han ej. Inte världens bästa kort heller...å lite salva har han för han är så röd av allt snor.
Tycker så synd om min prinskorv =( Känns dumt av mig att åka iväg imorgon...Ångest.

Gud vad han hostar där uppe...ojojoj... Vad hjälplös man känner sig.

Just nu är jag inne i en sån där period när alla är på mig. Där alla tjafsar med mig...Hur orkas det? Lämna mig bara ifred. Kryssningen är verkligen rätt tidsinbokad...förutom Wille då,men nu har jag vabbat hela veckan så det kanske är väl till pass ändå... Jaa förlåt men så är det nog.

Va i Tälje förut en sväng och fick mina naglar fixade av bästa Jossan. Grannen var här i förmiddags och klippte mitt hår, men nu känner jag fan att hon skulle klippa som hon föreslog. Vill ha kortare! Much shorter... Kanske springer över imorgon och låter henne klippa av det?

Jag och Wille sov till 10 idag så jag är inte så trött...Men ska kanske lägga mig och försöka?



Kommentarer
Postat av: Emelinda

Nämen plutten då!



Jag vill också ha fina naglar o fint hår!!



Hoppas du får det underbart på kryssningen, ta hand om dig! Kraaam

2009-02-06 @ 10:22:58
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0