★ Tjingeling!



Sagge hälsar! Han blev lite putt över att aldrig få va med i min blogg.

Hann inte mer än komma hem från jobbet igår så blev jag bjuden till brudarna på lite fest.
Och Jenny mår bra idag? *fniss*  Det var jätte trevligt, tog en gullig liten bulle hem vid 2 snåret...La mig i sängen och tänkte att "fan, jag kommer ju aldrig somna" Jag var verkligen pigg. Men då kom Spinkis och la sig på mig, med huvet på min tutte sen somnade jag som en liten bebis. Varit trött och haft huvudvärk halva dagen. Men nu mår jag bra, sitter här med färg i håret och bara njuter- av tystnaden. Wille och pappa är på affären.

Har hunnit med att städa idag, tvätta 2 maskiner, storhandlat i Tälje, tvättat bilen, lagat mat, fåtten spricka i rutan, färgat håret, sprungit runt, grejjat och donat. Köpt ny dammsugare har vi gjort också. Blev en Nilfisk. Världens osexigaste namn? Nilfisk? Jag avskyr fisk så det namnet är lite halv vidrigt. Euuuuw.

Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen! Alla som känner mig VET att det är det sista programmet jag tittar på. Egentligen. Men något har hänt detta år. Jag vill se varje lördag! Kan det va för att dom faktiskt tagit in unga fräscha artister och en sjuuuukt mycket bättre programledare? Luuk, han är blä. Han är...*ryyys*



Man måste ju få köra lite bil efter storhandlingen ju!

Vi skulle köpa Pringles till William, men det hade dom plockat bort helt pga av alla bränder och hot...Men alltså...Pringles kan väl ändå inte vara det enda amerikanska på en hel Ica Maxi stormarknad? Kellog´s? och...vafan, jag kom inte på nå mer *asg* Men det finns väl egentligen massvis med varor? Hmmm....

Nähe dags att skölja ur håret!

Kommentarer
Postat av: Hanna Brännbacka

vad sjukt att de tagit bort chipsen.. Coca cola då? fanns det?

2009-03-01 @ 14:16:53
URL: http://www.handlashantverk.se
Postat av: Emelinda

Haha säger som Hanna, fan va sjukt!

2009-03-01 @ 16:32:21
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0