★ Hooohaa

William är så sjuk =( Jag tycker så synd om honom, hög feber för jämnan. Han somnade kl 18 igår och vaknade tjugo i 9. Han har sovit middag idag i 2, 5 timme. Det var månader sedan som han gjorde det. Jag råkade också visst somna...ooops. Och sen så somnade han 19:30 igen...Han äter ingenting. Verkligen nada. Han vill inte ens ha glass!! Kan ni tänka er, min glassomangubbe till son vill inte ha glass...DÅ är man sjuk =(
Pappan hans somnade samtidigt så här sitter man och ugglar. Har tråkigt...

Imorgon får Micke vabba, han jobber 6 timmar sen drar han vid 12, så när han kommer hem så drar jag vid 13...mötas i dörrn är alltid trevligt i ett äktenskap. Men jag åker med mamma hem, nice att slippa bussen.  Sist mamma skulle hämta upp mig så glömde hon bort mig!!! *gulp* Jag blev klar extra tidigt och tänkte att "Nuuuu blir mamma glad" och där stod jag, i kylan och frös stjärten av mig. Det bildades is i min mustach och tårna började svartna, men ingen mamma kom...Så jag skickade iväg ett sms att "jag går in på donalds och värmer  mig" Vet ni vad jag får till svar??? JAG GLÖMDE DIG, KOMMER SNART! Då satt hon i Järna och fikade hos mormor. Sjysst va? HAHAHAHA. Rutten mamma man har va?? haha...Men det gör inget mamma, jag älskar dig ändå! *puss*

Igår va hon här förresten och åt lunch med mig och Wille, hon kom hit och lagade mat, lyx va??? Kött med potatisgratäng och  vitlökssmör, med nybakta baguetter! Mums!!! Blir hungrig bara jag tänker på det! Ibland är man bortskämd...=)

Nähe ni gott folk, ska man ta och ruttna i soffan en aning kanske?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh stackars barn när de är sjuka. Har en liten tös här hemma som oxå är sjuk! Eller vi båda är de men de är mer synd om henne.



Vagnen vill vi ha 4000 för då ingår liggdel (använd 2 mån) sittdel, hårdlift (aldrig använd), åkpåse, skötväska och regnskydd.



Krams

2009-02-04 @ 09:22:08
URL: http://www.metrobloggen.se/carnovken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0