★ VARFÖR???

Varförrrrrrrrrrrrrrrrrr?????????????????????????? JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jävla magsjukor hit och dit...Nu går skiten på Williams avdelning och en fröken har insjuknat också. Jag dör. Jag orkar inte med den där jävla magsjukan. Han får hemma dom här 2 dagarna, hoppas han inte har blivit smittad nu bara.... Faaaan. När hon ringde så sa hon att ungarna har haft diarre ett tag och dom funderade på om det kunde vara magsjuka eller inte...Men hallå...Vaddå fundera?? Det är väl bara skicka hem ungarna och sätta upp lappar så att vi andra normala människor kan få ta hem våra barn innan det når dom.
Jag vet inte vad jag tar mig till om han blir magsjuk... Sist spydde han upp sin penicillin, nu har han gått på dagis i 3 dagar... VARFÖR är det alltid såhär? Han kan aldrig gå en hel vecka på dagis, alltid är det nåt...

Varför har man barn på dagis? Rena tortyren ju....

Tar bilen till Tälje, lämnar över barn och bil till min käre make sedan jobbar jag mellan 13-17...

Imorgon är det Globen som gäller. AC/DC... Jag och Linda ska äta en stoooooor fet flottig biff med beasås =D Den längtar jag till! haha... Hoppas pappa får trevligt nu =)

Usch jag mår illa... blääääääääääääääääääääää. Vem tar hand om Wille när han blir magsjuk? Jag orkar inte torka fler spyor och denna gång kommer jag ju också spy då ju, eftersom det smittar...Penicillinspya smittar ju inte.

Ok...ja ångest AB. Dags att tänka på nåt annat.... Ska duscha och sminka mig.

ojuiwehfilhvnljsbdv

Kommentarer
Postat av: Erika

NÄÄÄÄ SKA DU PÅ AC/DC???? ÅÅÅÅÅ JAG VILL JAG VILL VILL VILL TA MIG MEEEEED:-D. Ja dettta med sjukdomar på dagis jag blir faan tokig jag med, Amelia & Akilles är sjuka JÄMT, alla föräldrar säger det på dagis oxå. Skulle vara bättre att vara hemma själv med barnen hela dagarna! Ha så JÄTTE KUL IMORGON jag är SÅ AVIS!:-)

2009-02-19 @ 11:17:22
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Linda

Men du får inte smitta mig i morgon?? Har precis frisk skrivit mig hos försäkringskassan... Har inte råd attvara sjuk ju!!



Pussa lille wille från mig !! Hoppas för allt i världen att han slipper magsjukan!! Å för din del med gumman!!



Prata med Annki i går å det går magis på deras dagis.. Annki va smittad å låg hemma å sprut lakera toan!! Men tydligen ingen spy sjuka utan alla bajsar bara dirre!! Hellre det än spya!!

2009-02-19 @ 11:47:20
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Erika

Allt gick jätte bra med Amelia, hon får ju Ventoline och det funkar jätte bra, hostan är nästan helt borta, den låter inte så slemmig längre iaf, hörde att hon hostade till lite lite tidigt imorse men det är inget emot vad hon har gjort! Men jag är avis ändå hahaha man kanske kunde sett en skymt av dom iaf ;-). Nä då... Hur mår Wille? Kram! Har ni varit på funhouse nån gång i tälje? Vi kunde kasnke ses där nån dag dedt skulle vara kul???

2009-02-20 @ 08:16:19
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Kenzie

Mm T får vara hemma idag då jag inte vill bli magsjuk. Huvva! Hade du tid att ses något i helgen eller hur blev det? kraaams

2009-02-20 @ 13:38:31
URL: http://kenzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0