★ 18-08



Äntligen! Jag skickade tillbaka den där Ericsson som jag ändå inte ville ha. Skrev till dom att dom måste ta in Samsung, och en vecka senare så har dom den här skönheten! Inte för att jag tror att dom lydde min order men glad blev jag av att se denna! Så nästa vecka kommer den hem till mig. Åh. Mmm. Längtar.




William somnade i vagnen för första gången på 2 år under min och Camillas promenad. Han skönk ihop som en liten klutt och snarkade. hihi



Här sitter William hos mormor och blir klippt. Han sitter alltid helt still och väntar tills det är klart. Så duktig min lilla underbaring =)

William somnade kl 18 igår och vaknade kl 08 imorse. Hur underbart som helst. Vi har slarvat med hans astma medicin vilket märktes inatt men han sov som en gud ändå. Så nu blir det dubbel dos medicin ett par dagar.

Ska snart gå och duscha, sminka mig, äta frulle och åka till jobbet. Jobbar 10:45-16:15 idag.

När jag sen kommer hem så är min svägerska här och fotograferar William, för att sedan fotografera mig och oss tillsammans, till  något projekt i skolan. Hon pluggar till fotograf på någon fancy privatskola.

Nä måste ta mig i kragen och göra mig iordning. Och William tjatar om att åka och handla juice. Och skinkost. haha...skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0