★ Blogg.se är värdelöst

Ibland.  VILL JAG STRYPA BLOGG.SE.
 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag skrev massor mer än det som publicerades. Jag hade satt  in bilder  på Kim och berättat om min systers jobbiga situation. Jag hade skrivit MASSOR. Jätte långt inlägg med massa bilder. Jag kopierade allt innan jag publicerade då försvann ju allt strax därefter, när jag sen klistrade in på kom bara det där lilla med.

Nä jag pallar inte med det här. suck.



Den bilden var det ialla fall på Kim. Världens sötaste bebis som jag har pussat på idag...

Nu ska jag sura i soffan och muttra.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ne, gud vilken söt bäbis! :D

2009-01-11 @ 14:09:12
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0