★ Hoj!!



Välkommen hem kära bebis tabletter;)
Gick bra hos doktorn idag, nu är det helt konstaterat att det är mig det är fel på.Så nu ska dessa tabletter intas... Men måste vänta in mens och speciella dagar så det är inte bara hiva i sig...

Denna lönemånad har jag tillägnat endast till mig, har shoppat massor och snart blir det ju kryssning med tjejerna! Leva livet helt enkelt ;) Sen är det dags för koncentration, fokus och tid för att skaffa syskon. Så en sista utsvävning med brudarna ska jag nog allt ha =D Sen är det dags för seriösa grejer... *pirr*

Ska jobba extra länge imorgon blev det nyss bestämt så jag och Micke ska ha myspys nu med lite gottis för att "fira" de goda nyheterna...För mitt i allt elände är det ju underbart att hans små spermisar är friska och att vi fått tabletterna...

Nu ska mysas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0