★ Inventering

Inventering startar från och med idag till Tisdag. Usch, fy blä. Det hade varit helt OK om man hade haft bra inventeringsdosor, men dom nuvarande är stora, tunga och onödigt dumma. För att godkänna en streckkod känns det som om man måste godkänna arton knappar innan man godkänner varan. Varför inte bara ha en scanner? Blip, blip blip blip blip så är det klart?? Nä gör det så svårt som möjligt... Tar ju sååå onödigt lång tid!

Planterade om mina blommor här om dagen, så fint så. Ibland så får jag mina ryck och tar hand om mina blommor ;)

Vi ska äta frukost snart, nice för jag är hungrig. Vad ska man äta till lunch idag då på jobbet?? Vill inte köpa nå färdigt skit och vill inte äta själv... Men jag hamnar väl på pastahuset eller på jobbet med ett äpple.

Å snön försvann. Fattar inte varför det kommer "snö" överhuvetaget, kan det inte bara vara sommar året om så vi alla får vara lyckliga och må bra? Vintern suger ap balle och tjurpung.

Hej å hå i böljan blå.

Tack för att vi fått en bra chef.

Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var glad att ni överhuvudtaget har inventeringsdosor.. Vi skriver upp allt för hand..

kram!

2009-01-31 @ 08:15:10
Postat av: Anonym

Haha ja du skulle bara veta om mina eskapader kopplade till dom :-D Lyssnade du på texten? Den är ju helt tragisk och snyftig. Bättre än Brolle liksom ;-)

2009-01-31 @ 09:05:23
URL: http://kenzies.blogg.se/
Postat av: Linda(benke)

Du vet om att du är helt skadad va??? ha ha aha...



snart ska vi på bio.... mysigt... se bröllops duellen!!



ska ni göra i helgen då???



kram från NORRLAND

2009-01-31 @ 18:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0