★ plupp

Är det bara jag som störs av att Jysk rösten också gör reklam åt Kvik och Colgate? Det enda man tänker på när man hör skiten är ju Jysk... suck.

Har nyst idag och nu har det kommit igen. Halsontet. Oftast blir det inte mer än såhär, halsont, trötthet, slöhet och frusen. Eller så kommer jag väl bli bombsjuk lagom till kryssningen??  Men det är bara tänka positivt, MYCKET bättre än magsjuka.

Nu har vi fått extra tid på dagis, eller William har fått det. Så att han ska få kompisar och lära känna alla...
13 timmar/vecka blev det. Det är ju jätte bra tycker vi! Vi är jätte glada! Alltså så får han gå där även när vi är lediga.
Hoppas bara att allt löser sig nu, så han får kompisar och kan vara på dagis utan ångest och gråt. Att vi kan åka förbi dagis utan att han börjar gråta....Men han har gått denna vecka och det fungerar bättre och bättre, så det är ju detta han behöver. Rutiner och kontinuitet. Älskar honom så obeskrivligt mycket, det gör ju så ont att se honom så ensam...

Om man skulle ta och sova en skvätt eller sju?

Syrran är i norrland...lite avis faktiskt. Idag har hon badat bubbelpool och nu är dom på bio. Lyx. Inte ett dugg avis. Näääeeråå.

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ja hellre en sjuhelsikes förkylning än magsjuka. Än så länge har jag inga som helst symptom och jag hoppas jag klarar mig. Puss

2009-02-01 @ 08:06:09
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Benke

Men vad kul att lill skrutten fått xtra timmar på dagis!! glad jag blir för hans skull... hoppas att det löser sig.. jag vet hur det är att vara utan vänner.. :( å det är inge kul...



ja i dag skiner solen här uppe å det är -9 burr... men skönare än slasket hemma.. nu är farmor annki ute på lång promenad med fisen...



Å bröllopsduellen var inte så bra faktiskt.. trodde den skulle va bättre.. men det var skönt att komma bort en stund å goffa poppisar å slörpa läske blask...

2009-02-01 @ 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0