★ Tjolaaaa hopp!!!!

Casillias är på tv...Mumsfillibabba!!!! Men vad har han gjort med håret? Don´t like it, ser ut som en spansk gubbe.

Idag har vi varit ute i det kalla soliga vädret. Vi åkte till skidbacken tillsammans med Janet och Benjamin och vi åkte snowracer som dårar! William tyckte att det var så himla kul, jag med för jag skrek som en dåre *asg* Det gick så fort!
Ungarna var alldeles röda om kinderna och snoret rann =D Klassiskt.
Vilka dårar det finns till människor då, vuxna människor som står och pratar med varrann MITT I BACKEN och i klungor längst ner där barnen kommer farande. William och Benjamin kom åkandes som dårar och är på väg rakt in i den puckade folkmassan (som vi vid det här laget har stört oss på X antal ggr just nu) Jag står och skriker upprepande, för full hals "AAAAAKTAAAAAA!!!!" Ingen lyssnar, tills dom kommer svischande i full fart och jag hinner tänka att nu kommer barnen bryta varenda ben i kroppen... DÅ flyttar dom typ ena benet så att dom missar PRECIS med en hårsmån och stannar precis framför en annan klunga. Å det mest irriterande är att dom efter det, inte flyttar på sig. Man kanske borde förstå vid det laget att dom ska stå på sidan av backen? Idioter.  Tog inga bilder då jag hade fullt upp med att åka, dra upp ungar på kälkar eller filma.



Någon som vill köpa dessa skor? De är skor av märket Vincent, äkta läder alltihop, finns bara att köpa i deras butiker. Storlek 28, använda 1 gång, nypris ca 500:-, du betalar 200:- Special price for you.



William har redan vuxit ur dom *asg* Micke tog med honom till Sport affären för att byta ett par skor han fick av farmor i julklapp, när hon mäter hans fötter så konstateras det att min käre lille son har storlek 29 i fötter. William säger att dessa skor gör ont... När han fick sina nya så säger han "Näääe, inte ont mamma!"
Så, är det någon som är märkeskåt eller bara vill ha ett par ruskigt snygga skor så säg bara till!

Jag ska skaffa abonnemang till min mobil, det skulle jag tjäna på, men mobilerna man får välja mellan är ju bara Ericsson skit. Inte min typ av telefon alls, jag vill ha en Samsung SGH-U600, en pimpad variant av den jag har nu.

Men fasiken...jag vill ju byta nu, för det är gratis överträdelse avgift nu....och man får behålla sitt saldo på telefonen. Och jag betalar bara 99 kr i månaden fast jag får ringa för 199:- och såklart gratis sms hela tiden. Det perfekta abonnemanget för mig. Men som sagt, bara bajs Ericsson, eller nån B Nokia. Mer Samsung åt folket!!!

Jag önskar mig en ny tvättstuga. Kan ingen hjälpa mig med den önskan? Den är så opraktisk, vill verkligen ha en riktig tvättstuga, med mangel ochhela köret. Vet precis hur jag ska ha det. Bara stålarna som fattas. Kan inte tänka på annat just nu.

Tror vi får en ny chef i veckan. Så bra information på mitt jobb....haha. Det märks om det står en ny tant där när jag kommer på torsdag. Det bästa är att jag får behålla min timmar. Tack för det =) Jag trivs så bra på mitt jobb! Lite knepiga kollegor men dom ser mig kanske likadant, så är det väl alltid. Men jag trivs så bra så att jag blir så lycklig =)

Förresten så skäms jag för Jonas Gardell. Usch, pinsamma människa. Ni som sett Stjärnorna på Slottet vet vad jag menar...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj har han 29 på fötterna ? Är han lång då också?

2009-01-04 @ 19:47:40
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Nej Sony Ericsson är guld! Det gäller bara att vänja sig vid dem. Nokia håller jag dock med om. De var bra förr, när tegelstenarna fanns, men nu kan jag verkligen inte med dem. Mamma har en Nokia o det spelar ingen roll hur mkt jag försöker fippla med den så tycker jag den är urusel. Menyn, upplägget, ja allt!



Lägg upp skorna på Tradera då? Puss

2009-01-04 @ 19:58:04
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken stor gosse=) Är hans pappa också lång o så eller?

2009-01-04 @ 22:08:46
Postat av: Jennie

Haha coolt vad gener kan göra=)

2009-01-05 @ 07:47:09
Postat av: Emelinda

Men min Sony Ericsson har minst lika stora knappar som din Samsung. Då har du nog inte kollat på många modeller ;) Jag tycker SE har mkt tuffare mobiler att välja på. Samsung's ser alla likadana ut känns det som.

2009-01-05 @ 08:47:24
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Carro

Du kan få köpa min Samsung då.

Men vad är det för bra abonnemang du har hittat? Svara nu! :-) Måste ha då vi blir fattiga snart när Pelle börjar plugga.

/kramen

2009-01-05 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0