★ bitter

Vilken skit dag man vaknar till. Suck. Fingrarna är som korvar, drömt HELA natten och Wille vaknar kl 7. När gjorde han det sist?? Jag ville ju ligga kvar, tyckte Micke kunde gå upp eftersom han ändå blir familjfri i en vecka. Efter 45 min gav jag upp hoppet och gick upp...Han med. Suck. Nu är dom ute och spelar fotboll och jag känner mig så låg. Fan att vakna till en sån här jävla dag. Mutter...Å så är det Firma Fantasiflytt på tv, jag går under!!!!!! ååååååååååååååå.
Vissa barnprogram får mig att undra??

Ska jobba idag...slutar 16, sen ska jag mata Lizettes kaniner igen, sen ska jag träffa Kenzie och Eme. Och Sofija hoppas jag =) Får se vilket humör jag är på bara...

Jag har inget roligt alls att skriva...så jävla bitter bara.

Kommentarer
Postat av: sofija

Klart vi ska ses idag gumman:)

Pusses

2009-07-18 @ 09:11:03
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: ehrr...

jag hoppas inte att du dissar firma fantasiflytt, jao

2009-08-21 @ 00:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0