★ gäääsp

Trött gnu. Har varit så här äckligt trött hela veckan. Som en zombie som vandrar omkring och mumlar.
Förstår ingenting. Det är så otroligt mycket på jobbet så man hinner ju inte med hälften!
Tänk om det kan va lugnt imorgon så man hinner med? Drömma går ju...

Micke har gjort myskväll för oss. Lämnat av William hos sin farmor, köpt mys och hyrt 2 skräckisar =) Så gulligt *fniss*

Åskar var här förut! Jag var ensam hemma så ser jag världens blixt och samtidigt värsta smällen, tror ni jag sket i brallan eller? hoho. Kröp upp i soffan med Spinkis och skickade sms till alla för att få tröst, vågade ju inte ringa *asg*
Här tjatar man om åska och när den väl kommer så blir man rädd som ett barn...

Vi laddar upp för film nr 2...vore najs om det kan bli lite mörkare bara! Men jag är så trött så jag kan somna när som =D

Jag har verkligen inget av intresse att leverera på denna lilla blogg. Ändå så sitter jag här och svamlar. Blä.

God jul.

Kommentarer
Postat av: Djör

Vilken tur att spinkot tröstade dig ;)

2009-07-04 @ 21:31:28
Postat av: Lizette

Åh vad gulligt!

Hoppas att ni fick en mysig kväll=D

Kram

2009-07-05 @ 17:47:03
Postat av: Jossan

Går in i v.19 imorn :)

2009-07-05 @ 19:58:44
URL: http://jossgoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0