★ Burdaga

Började dagen med en promenad till järnaffären, leta myrdosor men dom var helt slut! Han sa att det är sååå många som köpt myrdosor! Skönt att veta att det inte bara är vi som har problem med dom där äckliga små krypen...

Vi har varit på stranden också, och plaskat lite =) Det var underbart!



William gömmer mina fötter



Putstjärt



Wille kör gräsklippare



Tjockis somnade under grannens träd

Det finns verkligen ingenting på TV under sommaren! Suger fjärt ju, ska nog spela in enn egen serie som får gå under sommaren. Kanske skulle man få 1 tittare? Arne, 89 med lättöl och nätbrynja.

Ser ut att bli regn men regnet kommer ju aldrig! Tycker himlen kan pissa så jag slipper vattna gräsmattan.

Burdaga!!

Ingen som vill köpa ett Nintendo Wii? Vi vill ha ett PS3 istället...

Å jag skriver bara gojja som vanligt! Kanske ska pilla navel i den nya soffan istället? Kolla på Kalmar när dom spelar...

Tjo å tjim, sniffa inte lim!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Jag vill ha Wii!! :) Vad ska ni ha för allt?

2009-07-16 @ 09:24:10
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0