★ Min mamma är ett Monster

Hemkommen till byn igen. Spenderade mer än en vecka uppe i Adak, halva veckan regnade bort men annars så var det riktigt mysigt!



På väg till Arvidsjaur



Norrlandsskogen runt huset



Här är det vackert på vintern, att köra skoter under snötunga grenar



Benjamin fiskar



William på väg till den vedeldade bastun



Kim i köket



Kim hjälper mormor att tvätta



William tar ett litet bad



Benjamin bakom sina korvar han ska grilla



Morfar med ungarna på Laggträsk



Oh no, what happened to my mother???



William toksomnade på planet



Men Kim levde rövare



När jag kom hem var fönsterna bytta!



Micke har varit så himla duktig!

I Onsdags var vi hos Fitri och fick grillade hamburgare, mums ;) Drack ett par baccardi men fick huvudvärk så vi begav oss hem vid 9 halv 10 nånting...

Igår var jag hos Kenzie med tjejerna, smutta på alkohol och hade det trevligt. Lite seg idag. Micke var hemma hos PG och gluttade på film, och käkade ägg (!!) *asg*...

Har fått mycket gjort idag, bytt gardiner och strykit och fixat i garderoben. Jag stryker inte ofta men när jag väl gör det så svär jag. Vill så gärna ha ett riktigt ångstrykjärn, påkostad BRA som ger resultat. Min Fasett från Rusta duger ju men jag blir ju galen, haha!! Skräp...

Nu står Wille och putsar mina fönster ser jag. Med vatten och disk trasa...då vet jag vad jag får göra ikväll då...hmmm...Ungar!

Vad ska man hitta på idag? Åka till Trosa och lämna mammas kryddor kanske?

Jahapp nähepp... Fler bilder från Norrland kanske kommer upp sen, dessa var bara från mobilen.

Nu ska jag pussa på min son som tror att han gör jätte fina fönster åt mig =)

Kommentarer
Postat av: Kenzie

Nähä du pluttan i min light är det iaf aspartam och acesulfam K som sötningsmedel. Tack själv snutt!

2009-07-31 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0