★ Huvva

Oh my lord. God. Jesus eller vem fan det nu är man ska gnälla på. Bakfull. Bakfull. BAKFULL!! Börjar dock bättra på sig men dagen har inte varit rolig. Minnesluckor har jag också. Katastrof. Har sagt massa konstiga saker till Kenzie som jag inte alls kommer ihåg. MEN jag var inte ensam om denna brakfylla, haha fiiiii faaaan.

Denna fest Sofija ska jag bära med mig i  hjärtat livet ut *asg* Ja gud va kul jag hade... Kom i säng halv 5 här hemma...
Och tack till brakfulle Johan som betalade en proppfull taxi hem. Väldigt snällt.

Bjuppar på lite bilder, glömde ju kameran hemma såklart så det är dåliga mobilkort, men bättre än inga iaf =D



Varför tagit detta kort?



Dancing queens



Ett gäng mongon



Och så var Grease dansen i full blomning...





Hjälp!!! PG vilken blick!! hahahaha







Ser som att PG ska nita någon!



Sofija koncentrerar sig på sin korv hon stekt...En tappade hon på golvet och när Jocke kom hem från en tripp på krogen så stod hon med ett halft bröd och ketchup i hela handen. Åååå Sofija...Du är så sööööt!!!

En underbar kväll med värdefulla vänner! God mat, mycket alkohol, dans och ljug. Ja...den bästa kvällen på länge =)

Kommentarer
Postat av: sofija

Haha, visste inte ens att jag stekte korv:) Hur full var jag egentligen?

2009-07-12 @ 17:57:38
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Lizette

Haha, ganska full=D men så jäkla kul vi hade!!!

Måste göras om snart!

Har du fått i dig ngn mat ännu Ida?!

Pusspuss

2009-07-12 @ 20:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0