★ Adjö...

Stormarna blåser över våra liv... Polisen meddelede imorse att Gunnar (Mickes pappa) har gått bort...
Olycka i hemmet, ramlade och slog så hårt i huvudet att han avled.
 Kan ju inte påstå att jag sörjer, jag har aldrig träffat honom pga av olika omständigheter MEN det var min mans far så klart känner jag obehag. Likaså han. Såklart. Han drar sig för att städa ur lägenheten, att veta att DÄR dog han... Men vi ska klara det här, tillsammans är vi starka. Så nu blir det mycket för oss, en begravning att anordna, städning och rensning och gud vet allt man gör som närmsta anhörig? Känner mig så vuxen helt plötsligt.
 Imorgon har Micke en del samtal att stå i, så jag och Wille åker till Trosa och går en sväng på stan... Äter lite glass.

Jahapp...ja, vad säger man? Mycket i våra liv...

Tack till alla som har ringt och skickat meddelande! Jag är så otroligt glad över att ha så många fina vänner!!
Ni är underbara...=)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men va fan, kan det aldrig vara nog...



Bara trilla över ngn dag om du känner för att prata , glo tv elelr ngt annat skoj:)



KRam

2009-06-25 @ 22:22:01
URL: http://mtl.bloggagratis.se
Postat av: Emelinda

Finns alltid för dig gumman min. Puss

2009-06-25 @ 23:05:39
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jennie

att det aldrig tar slut på elände...!



sköt om er!

2009-06-26 @ 09:17:21
Postat av: sofija

Man kan ju undra när allt detta elände ska ta slut:(



Puss o kram

2009-06-26 @ 17:18:36
URL: http://metrobloggen.se/sofija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0