★ körke

God jul på er...

Började dagen med att dimpa av William på dagis sen kröp jag ner i soffan en timme, sov som en stock, var så extremt trött! Sen upp och till Trosa, till kuratorn och babbla och sen hem igen. Städade nedervåningen, pratade med Frugan och blev inbjuden på käk och bus med pojkarna. Strax därefter så blev jag  sådär trött igen, yrslig och ont överallt. Huden gjorde ont, var så hiiiimla länge sen jag hade feber så jag var tvungen att ta tempen för att kolla...Feber it was! Jag däckade ännu en gång i soffan och sov en timme till. Febern hade ökat fast jag sovit så det blev ingen tripp till El Frugo=(
Nu mår jag bättre och hoppas jag slipper mer. William fick likadant på Midsommar, och dagis sa att flera barn på avdelningen hade haft samma sak. Skumt! Feber kan väl inte smitta?? Låter ju urdumt...

Annars är ju kvällen superfin, alldeles somrig och vindstilla. Synd att jag inte varit ute nåt idag. Ångest ju...

Imorgon vet jag inte vad man ska hitta på? Är det fint väder så får man väl va ute och pula...

Vad har ni gjort i helgen då?
I Fredas var jag hos Solan och åt vildsvin, jag och syrran festade ihop för första gången på typ 7 år =P Det var trevligt, bara det att jag blev så mycket fullare än henne =D haha. Snälla Cammen kom och hämtade oss, underbara du =)

I Lördags var det tjejmiddag hos Frugis, hur trevligt som helst! Kom hem 04...Bakfull hela dagen lång. Jätte skoj! Eller inte...

På lördag är det fest igen...Men vet inte...Min kurator tycker jag ska minska med spriten *asg* Det lät nog värre när jag berättade? För så illa är det ju inte! *fniss*  Sa ju bara att jag festat en del på sistonde...
Men som sagt, Fitri, kära du, räkna inte med mig...Jag hör av mig om jag dyker upp. Eller så ser du mig stryka runt knuten som en kurrande katt.

Mina inlägg är ju alltid lika intressanta. Ett halvt A4 om min feber *asg* JIIHAAA!!!!

Ta en dusch kanske...läsa lite ur boken jag lånade från Cammen...Lyssna på Mickes wuuunerbara snarkningar. JIIHAAA nr 2.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Puss på dig sötnöt!!

2009-06-23 @ 07:51:37
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Lizette

Klart du skall komma på lördag!

Jag ska släpa dit dig om det är det som behövs=D

Hoppas att du blir bättre snart, pusspuss

2009-06-23 @ 08:17:29
Postat av: Fitri

Hörru du...Idus..

Jag räknar faktiskt med dig på lördag. Svik mig inte nu =P

2009-06-26 @ 11:30:29
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0