★ lättnad

Hej hopp!

Idag har jag känt mig så avslappnad, det va länge sen! Så skönt!

Igår var jag till läkaren och fick en sjukskrivning på 2 veckor, efter det bar det av till Skärholmen med syrran och våra barn för lite shopping! Så nu har jag fyllt på garderoben lite, till mig, Micke och Wille. Massvis med rea var det! Så jag fick hur mycket som helst för en tusenlapp.  Nice.

Idag har jag och Cammen varit och ätit lunch hos Carro, åt en asgod kladdkakebit efter, MUMS! =D
Sen bar det hemmåt och till finaste Kenzie då jag skjutsade henne till kuratorn så agerade jag barnvakt under tiden. Lillfisen skötte sig såklart exemplariskt- som alltid =) Wille lekte i en lekpark och jag gosade bebis. Cammen och Joline var med som sällskap, jätte mysigt =)
Sen så kom Cammen hem till mig då vi båda har blivit klippta av världens bästa frisörska!!! Nu är jag korthårig =D
Hon klippte mig som vanligt men det kändes så tråkigt! Så det rykte! Känns mycket fräschare nu =) Så nu kommer ni väl bli chockade när ni ser mig!! hoho =)

Nu sitter jag här och bara njuter. Tänker på alla fina vänner jag omkring mig, de underbara dagar jag haft. Min fina son och lättnaden över att inte komma tillbaka till jobbet än på ett tag. Som jag skrev i början, känner mig så avslappnad! Underbar känsla...

På lördag är det Trosa marknad och såklart är det ju fest hos oss. Tradition. Bara att komma om ni vill!
Cattis, har du någon Passoa kvar? Hoppas på fint väder men enligt TV ska det ju bli 10 grader!! HUVVA!!!

Snart kommer min make hem. Längtar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh spännande med kortklippt, nu blir jag nyfiken!! Jag vill också klippa mig ju!! Men jag känner ju inte ens tjejen o så kommer jag ju inte till Vhd förrän sen eftermiddag imorgon.



Ser fram emot lördagkvällen, som alltid :) Saknar & älskar dig vännen. Massa kramar

2009-06-11 @ 23:27:19
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Fitri

Härligt att det har lättat (på trycket) lite hos dig =) Wohoo för en härlig shoppingdag oxå!

Nu blir jag supernyfiken på din nya frisyr?? Må väl tjejen! Kraaam...

2009-06-12 @ 00:10:04
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Malin

Va skönt att höra att det känns lite bättre nu Ida! Har tänkt på dig.

2009-06-12 @ 19:11:37
URL: http://mtl.bloggagratis.se
Postat av: Linnéa

Fin blogg :)

2009-06-12 @ 19:16:43
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0