★ lyckad helg

Nu är datorn åter i min ägo! Den har bott hos Cattis över helgen, glömde den där när jag sov över där...Rutten som man är.

Helgen har varit helt underbar! Finns så mycket att skriva men jag bara känner att jag vill upp och knoppa. Wille somnade nyss den busen, hoppas han sover länge imorgon =D

Men nej...tvättar ju! Måste ju vänta in maskinen och hänga upp all tvätt. Drygt.

Vad gjorde jag i fredas...? JO! Micke var på fest och jag sov hos Cattis med Wille. Fast kl blev bara 21 eller nåt så ringde Micke med världens migrän och ville bara hem. Så det blev att hämta honom så spenderade vi alla natten hos CattDjuret. William var ju lyrisk som alltid, han älskar ju verkligen Cattis, hon är ju hans allt *fniss*

På Lördagen jobbade jag till 14, brummade till Cattis som var barnvakt, käkade lunch för att sedan åka hem och förbereda fläsket för party. Det blev bråttom och jag kände mig bara halvfärdig när jag begav mig nerför backen med all tung alkohol. Där stod Kenzie och väntade och strax därefter kom Ödlan och PG. Tillsammans gick vi med glada steg hem till Fitri och Timmy. And then it was party to 4 am... Äckligt rolig fest och jag antar att folk har skadade bilder i sina kameror. Det är med rena skräcken jag inväntar alla bilder, typ på facebook där hela världen kan se dom. Har själv ett par i kameran men hade fullt upp med att skratta och ha kul så jag glömde bort att ta bilder.
Men helt klart den bästa festen på sjuuukt länge! MVG++!!!
PG var den seriösa glasögonmannen, Timmy var den extremt sjuka ryssen Sergej, Lizzan jag och Kenzie hade gympapass i köket, vi dansade och skrattade och hade så roligt. Fitri, var var du? Umgicks jag med dig något? *asg*
Nä som sagt...roligt var bara förnamnet.

På söndagen vaknade jag vid 10 och var pigg och nöjd. Tog Iris och gav henne mat (Frugan sov här) sen var dagen i full gång. Blev bara så extremt trött och låg som en klubbad säl ute i solen...Lizette, PG och lille Alicia kom över på en bakfyllepizza. Senare skulle vi grilla korv men istället blev det grillad fläskfilé med ugnspotatis, sallad, tzatziki, bea, melon, färsk ananas och många liter coca cola. Hela dagen spenderades i underbart sällskap och William lekte med Theo hela dagen lång. Jag somnade som en gris och har sovit så underbart inatt! Hoppas på en repris ikväll.
Inväntar bara tvättmaskinen, måste hänga tvätt.

Idag har jag jobbat men imorgon är jag ledig och ska åka till stranden med Wille. Micke följer med och likaså Benjamin! Tyckte han kunde få en dag på stranden istället för dagis! Hoppas brudarna hänger på så vi kan blöta ner oss tillsammans...Gise eller Lammsjön tycker jag. Återstår att se vilket det blir.

Jahapp nu blev det ju ett sammandrag iaf, men inga bilder för dom är kvar i kameran!

Hörde jag en skål???

Kommentarer
Postat av: Fitri

Hahaha...jag håller med helt o hållet =) Det var en riktigt sjukt bra fest..tack vare er underbara som förgyllde min kväll!!

Jag har redan lagt upp massa fina bilder på FB..så det är bara att njuta av ;P Tack än en gång gumman för dom fina presenterna...skrattar fortf när jag tänker på't =D

Puss...

2009-06-30 @ 09:38:12
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Lizzan

Ja... vad ska man säga... Det har varit sjukt roligt i helgen!

Festen var ju helt magisk o sen söndagen var ju hur mysig som helst, fast att man mådde som man förtjänade...=D

Längtar redan till nästa fest där Svetlana, Pg och Sergej är med;P

Puss på dig!!!

2009-07-01 @ 11:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0