★ gäääääääääääääsp

Jag skulle ju städa. Hur kunde jag då hamna här? Det tycker jag är väldigt skumt.

Jag är trött idag. Min käre lille son vaknade halv 7!!!!! Mamma mia...Du behöver ju inte mörda mamma älskling. Tänk på mig, jag börjar bli gammal. Ska snart gå till dagis 18 mil tur och retur för att hämta honom. Han var jätte ledsen idag när jag lämnade =( Stackars liten. Men snart kommer jag älskling!!!

Ska ta med Wille till stallet sen så herrarna kan snickra ifred. Eller ah, det är ju mest Babyface som snickrar. Kanske ska jag åka själv till stallet? Det är ju ändå min lediga dag, liten stund för mig själv och pyssla bäst jag vill?

Jo, Patrik har blivit en Babyface, han har rakat av sig all skägg och musche. Ska jag sätta in en bild? Nä då kanske han stämmer mig? Vågar inte. Måste nog fråga först.

Men näe va arg jag blir på mig själv. Har ju tusen saker att göra. Varför är jag så lat och bara sitter här?
Kanske för att det är så skönt att för en gångs få sitta ner? jag skulle göra vad som helst för att få sova en skvätt nu... Ingen som vill hämta min son kl 12 och va barnvakt ett par timmar? *gäsp*

Nähe, göra sig i ordning för att hämta Lochness odjuret då...

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA Lochnessodjuret!! Precis vad han är fis klutten!!



Skulle oxå mörda för att få sova ett par timmar!! Min smurf vakna 06.59..gäsp



Tänk på mig som inte haft en hel dag för mig själv på 8 månader.. morr



puss å kram...

2009-03-31 @ 12:54:43
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0