★ Guten Morgen

God Morgon Världen.

Tar bilen till jobbet idag. Nån måtta får det va med bussåkandet tycker jag. Lite vardagslyx måste man få unna sig.
Har precis duschat, men tror jag måste vrida på värmen lite, på beredarn för vattnet kommer upp till en retande temperatur. Ja det va ju intressant.

Köpte en provburk med färg till köket går, så vi får väl måla en skvätt och se om det kan passa. Eller ja, William ska måla, han insisterar! hehe... Så har vi ju den där dyra grejjen som vi kan sätta upp också, vad fan heter det? Ja en sån där pryl man sätter på väggen, ni vet precis vad jag menar va?

Wille börjar bli sjuk, jag tror jag vet vem som sprider baciller *onda ögat*

Jag fick sovmorgon idag!! WIHOO!! Skönt...Ligga och dra sig är aldrig fel. Hade jag varit kille nu så hade det där låtit fel väl?

Fan va jag drömde sjuka grejjer inatt, ibland undrar jag om jag är frisk? Jag tvivlar starkt...

Jag slutar kl 17 idag, funderar på att åka till Ikea efteråt och titta på nå billiga köksmöbler, duger med nåt enkelt, vad som helst är bättre än det vi har nu!! Blåa *ryser* och rangelstolar, man vågar knappt sitta på dom.

Blev ingen kryssning, Cattis blev sjuk igen =( Krya på dig anus, hoppas du blir bättre snart. Put another shrimp on the barbay!!!!

Snart stryper jag Spinkis, som hoppar upp och ner på mig med sina jäkla klor!!! Ska tillägga att jag har inga kläder på mig än. Så skönt är det inte...

Kom på att det var länge sen jag pratade med min söta pappa ju, pappa jag vet att du läser så här kommer en STOOOOOOR kram till dig, om jag inte ringer dig ikväll och ser om du lever så vet du att jag älskar dig.

Förresten, går återigen i hästtankar, lutar åt att jag inte kan hålla mig...Speciellt inte nu när min älskade fisvän ska flytta och ha eget stall, precis här där jag bor... Bonny ska säljas nu och jag har fått ett riktigt fint pris, det är väldigt lockande, hon erbjöd även avbetalning så att, som sagt, det är väldigt lockande. För det här med barn tror jag att jag lägger på hyllan ett tag, det är värre än nånsin, tror jag är på dag 50 nu...man ska ha 28 dar mellan mensen, inte 50...Men men är man värdelös så är man. Har tröttnat på allt kämpande. Tror jag köper en häst istället =) Ja, det blir nog så...=) Snart kommer jag ju jobba halvtid igen så då har jag ju mer tid, ja gud, är så sugen sååååååååå.

Nähe, nu måste jag nog klä på mig och sminka mig, fixa håret....Äta också kanske kan va bra.

Puss på alla snygga människor. Dom fula får en kram.

;)

Kommentarer
Postat av: Erika

JAHA tack då, jag fick bara en kram snyft. :-D

Hoppas ni får en bra helg, och hoppas det blir nåt med häst köpet då, vore ju häftigt. ha det gött! Kram ( hehe, tro inte att du får nåt annat än en kram tebax) Hmm jag är lite mongo idag känner jag!

2009-03-06 @ 13:46:13
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0