★ Krumelurpiller

Idag har jag storstädat! Jag har varit jätte duktig! =) Och så har jag hunnit med en översvämning också, hela badrummet! Men nu är det borta och Micke får kolla vad det är för fel.

William sitter och tittar på Pingu, jag funderar på att joina honom ganska så snart. Jag är slö som vanligt, måste gå till doktorn, inte mänskligt att vara så här trött jämt.

Men ikväll är det hockey som gäller! SSK-Rögle! "Mina" lag har en förmåga att förlora när jag är på matcherna så om inte SSK vinner ikväll så ska jag aldrig mer gå på hockey.
Jag hämtar upp pappa vid halv 6, då åker vi upp till syrran och hämtar upp henne+ Micke sen drar vi, eller jag måste nog ha en kall McFeast först, med sladdriga pommes. Jajjemen. Det är grejjer det!

På Fredag kommer sötnosen Emelinda hit med sin karl så ska vi äta och dricka gott. Men inte dricka för mycket nu lilla Ida för det är dop dagen efter. Förslag på vad vi kan stoppa i oss?
Och gärna förslag på vad man kan köpa i dop present till en liten tös? Fantasin är som bortblåst!!

Men vilket väder vi har, blåser storm och snöar, sen blir det sol, sen blir det sol och snö...Rena vinter-midsommaren ute ju!  Tror faktiskt att söta lilla pappa får köra bilen upp till Tälje *s*

Vad har hänt med mig? Jag är fest sugen konstant. My god, i´m going alcoholic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0