★ Meeeeeh



Värdelösa matchjävel. Eller nåt. Varför ska alltid "mina" lag förlora när jag går på match? Nästa gång stannar jag hemma. Så är det bara. Katastrof. MEN, det var kul ändå! Jag tackar min halva familj för en super trevlig kväll! Det måste vi göra om snart! Jag blev sugen på en kall öl där inne, men pallade bara ta mig till colan. Haha.



Underbara underbara lilla Kim. Biffen. Lägg märke till alla söta haklappar i bakgrunden. hihi



Pussgurka! Moster lilla fis!!

Fotoskrivaren är trasig så jag kan inte scrappa nåt. Vad glad man blir =( jag som tyckte det va så kul och ville lära mig. men icke då. Får väl bo vid datorn på kvällarna ;)

Missade Desperete Housewives ikväll ju...Men imorgon är det iaf Grey´s Anatomy! WIHOO! Och så börjar ju Room Service, det kan va ganska kul att se på.

Annars så kom ju vintern tillbaka, å på söndag ställer vi om klockan till sommartid,,, sommartid, vilket underbart ord. Längtar till sommaren så jag vet inte vad. Sommarkvällar, grilla, sol, solnedgång, myggor, bromsar, bada, umgås, sola, svettas, glass, åska, och allt det där som hör sommaren till. Underbart.

Micke har fått såret omlagt, istället för stygn sitter det plåster remsor. Han var med om en fotbolls olycka i söndags så han är lite invalid. Stackars min krake, jag får ta hand om honom så gott jag bara kan =)
Han har ett stooort köttsår i huvet så man kan se skallbenet och hjärnan. Äckligt va!!??
Nej usch, nu ljuger jag, bara huden som sprack upp lite, fast det är ju äckligt det med!

Jaa...nä...God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0