★ Snyft...



Svårt att se på bilden men jag är alldeles rödprickig, på hela min vänstra sida, tillochmed i ansiktet =(
Det värker och jag är svullen. Det var tillochmed jobbigt att sminka mig för jag har ingen kraft i handen.
Jag var till doktorn och har fått kortisontabletter med hem. Hon tog massa blod från mig och ska ringa på Torsdag. Hon sa att man kan få detta (kommer ej ihåg vad prickarna kallas) av en rad olika sjukdomar (hjälp) så jag är halvt tömd på blod. Det konstiga är att det bara är på min vänstra sida? Känner mig bort domnad, lite ledsen är jag...

Ringde till jobbet för att berätta detta och att jag inte kommer till jobbet för jag vill läkaren och då ringer min chef sen och ska fråga hur jag mår. "Hur mår du?? Hörde att du är förlamad i armen!!"  Ja men gud, att allting alltid ska förstoras upp och bli till något helt annat. Denna person. Gud hjälpe mig. Stackars min chef, fick lugnt förklara att jag har utslag och att armen domnar bort. Förklarade läget och hon gav mig ledigt hela helgen, hon tyckte jag skulle vila upp mig. Hon är för go min chef, så himla gullig!

Annars så är middagsförberedningen i full gång, så gott det går :) Glömde ju såklart att köpa bröd, men bästa Kenzie tar med sig.

Snöoväder!!! Jag får aldrig min efterlängtade vår :(

Micke har köpt Wii nu. Han står och spelar tennis, ser så urlöjligt ut! Jag har inte ens energi till att prova. Har så ont i min hand *snyft*

Nähe om man skull ta tag i det sista...duscha kanske...sminka sig...klä sig. Försöka se ut som en människa och inte som en prickig korv med röda hund.

Jag har inte mått bra på länge (fysiskt) och så kommer detta. Och det skrämmer mig. Vad är det för fel på mig?? Kan ni inte bara komma fram till det nu? Så jag får vara frisk och lycklig. Hon ska nya reumatiker prov... Gud hjälpe mig.

Ha en trevlig kväll allesammans. Tror jag tar mig en kall Smirnoff nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Inga biverkningar på medicin du äter?

2009-03-27 @ 18:22:49
Postat av: Djööret

2009-03-27 @ 21:49:11
Postat av: Porr Benke

Stackars dig! Puss på dina prickar

2009-03-27 @ 21:50:34
Postat av: Runk Benke!!

Å då dom där vill jag slicka påååååååååååå!!!!!!!

2009-03-28 @ 09:56:45
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Men gumman då, och jag som tvingade dig att boxas!! Varför sa du inte att du hade så ont :( F'låt!



Puss

2009-03-29 @ 19:02:27
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0