★ snyft...

Jag har så ont i huvet =( Tror det kan bli migrän och allt vi hade hemma var en sketen alvedon. Den har inte hjälpt ett skit. No shit??  Det är så synd om mig...*snyft*

Nu ska jag leta upp ett recept på en paj som jag ska göra imorgon, bästa besöket kommer ju :)
Emelinda å Larsa och Kenzie å David kommer hit på mat och rolig dryck. Det kommer bli en skadad kväll, såklart =) Längtar tills lilla Eme kommer hit!Har ju inte träffats på hur länge som helst! Ruskigt snygg i håret är hon ju också, jag är avis som fasiken. Måste klippa mig jag med, har värsta könshårsburret nu. Uäck. Kanske ska fråga om min moster kan trimma lite? Hon är på besök här nere nu, hon är ju frisör och har egen salong...

Har köpt klart alla dop presenter till Joline nu, det blev för sammanlagt 500:- räcker det? Eller är det snålt? Jag går ju aldrig på dop så jag är ju nybörjare på sånt här... Annars får jag köpa någe mer!

Nä men seriöst. Mitt huvud =( Om jag får migrän kommer jag börja gråta.

*oj vad synd det är om mig*

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh yes, imorgon ses vi!! :D



Doppresent för 500 räcker gott & väl. Jag har inte köpt för mer än ca 250 när jag varit på dop.



PUSS

2009-03-26 @ 21:52:40
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0