★ Hey Fräänk



För alla er som undrar vem Patrik är så har ni här honom! Frank. Frääänk.

Men jag vetefan om han är så snäll mot mig? Han tycker nämligen att jag är som Janne Långben!!! Hmmmm, speciellt att jag låter som han?? Ja Fräänk och Goofy...







Får jag gifta mig med Spotify? Love it...

Är det bara jag som tycker att Caroline Af Ugglas låt Snälla snälla är helt underbar?
Jag och Cattis höll sms kontakt under hela melodifestivalen och vi var nog inte ense om någonting. Jo att sångaren i Scotts är knullmaterial. ;)

Fan, jag är ju ledig imorgon, ibland har man det bra! Ska till stallet, skutta lite häst, njuta av naturen och onjuta av allt hästhår i munnen. Dom fäller ganska bra nu. Vårtecken!!! Weeeee!!!!!

Vill klippa mig igen. Har en tanke på hur det ska vara denna gång. Ah. Det kan bli bra.

Men hjälp vilken söt apa det är i Gainomax Recovery reklamen dååååååå...ååååååå!!!! Ge mig.

Micke testar att måla väggen i köket...Spännande! Testfärgen stryks på, ska hämta ner väggdekoren och se om färgerna passar ihop.

Min älskade lille söta son somnade idag 17:45... Känts tomt hela kvällen juu.
Men har ju gosat med min man så jag klarade mig ändå =)

Puss å hej på alla snyggingar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Min kompis har hånglat upp snubben i scotts o dessutom tackat nej till sex med honom;)

2009-03-09 @ 09:49:34
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0