★ Men åååå



Sånt hära mysigt sällskap har jag nästan alltid när jag surfar =)

Jag har 25 års kris. Det är riktigt jobbigt. På riktigt alltså. 25...vet ni hur gammalt det låter? Jag vill va 19 igen...
Jag har fått rynkor redan!! 1 under ena ögat och 2 (!!!!!) under det andra!! Det bådar inte gott.
Hur ska jag då se ut om 10 år då? Som en passionsfrukt. Toppat med ett russin. Tur att det finns Botox. Lär ju jag bli en storkund av...

Micke har gått och lagt sig redan...Han är så tråkig nu när han fått nytt schema. Trött jämt. Vad ska jag göra då??? =( Lyssna på hans snark?? NEJ tack!!

Skulle vara ledig imorgon men tog ett extra pass.

Förresten, idag åkte vi till Ikea för att kolla på köksmöbler, det var ju därför vi åkte dit. När vi kommer hem så frågar min söta pappa om vi hittade någe bra till köket. Varav jag kommer på att vi tittade på precis ALLT ANNAT än köksmöbler!!! HUR kunde jag glömma det?? Seriöst...Det är ju som att glömma bada när man är på badhuset. Men däremot så fick jag finfina ideér om hur det ska bli i tvättstugan. Skulle behöva släpa med Patrik upp till Ikea så han får kolla, mäta och bedömma. Men tror nog inte han är så sugen på det, haha =)

Äh, nu pallar inte jag sitta här längre. Ska ju trots allt jobba imorgon...

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0