★ Perkavalo



Till den här blådåren har jag varit barnvakt! Ni ska se han i denna stol, helt galen! Haha så jäkla söt den lilla fisen.



William tyckte det va jätte kul att leka med Kim, här kör han omkring honom och båda tyckte det var lika kul.
När Micke och Wille skulle åka till Tälje för att hämta Kim så sa han "Jag älskar Kim jätte mycket" "Å Kim älskar mig" "Han är gullig och rolig" haha så sött när han säger så ju =)

Å köket är på god väg att bli klart. Helt otroligt hur lycklig jag är. Äntligen, ett fint kök...åååh. Kan inte beskrivas i ord hur tacksam jag är gentemot Patrik. Han är så otroligt duktig på sitt jobb, han är ett riktigt El Proffso ändå ut i pungen.



Här jobbar han på för fullt! Du, Faaan vilken snygg klocka ;)



Medans Micke tittar på ;)



Så duktig så!

Tänk sen när alla täcksidor är klara och allt sånt...när köket verkligen är färdigt på RIKTIGT, då...aa....dåååå är jag riktigt enormt glad :) Då ska vi äta helstekt oxfilé med vitlöksgratäng...

Micke är å jobbar nu, Wille snarkar. Jag har väl lite tråkigt som vanligt. Blir väl till att krypa ner till kojs kanske...
Eller ska nog surfa på Ikea lite, på Tisdag blir det nya köksmöbler! WIHOOOO!!! Inte en dag försent ;)

Jag är ledig imorgon, hur skönt är inte det då?? Jobbar ju alltid fredagar annars, ska bli så nice. Jobbar hela helgen sen så.

Sitter och lyssnar på Techno, det va länge sen, blir så enormt partysugen bara. Enda nackdelen ;)  Så just nu vill jag ha varm sommarkväll, goda drinkar, kanske en Passoa? Massor med trevligt sällskap, en het grill med en jävligt saftig köttbit på...Ge.Mig.Sommar.Nu. Pliiiiiiiiis!!

Jusste, TACK pappa för hjälpen med Kim! Det där med att vara 2 barnsförälder var ingenting för mig, haha. Klarade inte pressen ;) När Kim grät så grät William och den ena vägrade sova, medans den andre hoppade i sängen, typ. Kaos ab. *asg* Jaa guud....Men tack vare min fis pappa så löste sig allt =) TACK!!

Nä men herregud...Vad ska jag säga? Vill festa...åå. Jäkla musik å få igång mig. Kryssning någon??

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh... passoa, det var inte igår :P

2009-03-12 @ 21:50:57
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Janet

E Patrik singel eller?? MOAHAHAHAHA!!! S



28 Mars ska vi ut!! Följ med då...

2009-03-13 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0