★ äntligen...

Guuud vilken lång dag. Wille somnade nyss!! hoho

Började dagen med att åka till Nyköping, in på banken och skriva lite papper. Sedan blev det lite rea shopping på gina tricot och ett par klackskor. Lunch efter det, jag tog en grekisk sallad och Wille åt taco tallrik. Haha min lille plutt =)

Sedan hem och vända typ, till BVC på 3 års kontroll. Han gick igenom besiktningen och vägde 20,6 och är 108 cm lång. Behöver jag skriva att han ligger högt på kurvan? ;)

Sen hem igen, gjorde mat som vi alla vräkte i oss sedan åkte vi till Upplands Väsby för att kolla på en bil. Gulliga pappa följde med för att jag skulle inte våga köra hem därifrån om vi köpte den =D Ja jag vet, jag är en fegis. Men vad ska man annars ha pappor till ;) Men, bilen var helt perfekt och nu är den min. Inga mer dyra taxi resor, inge mer jagande av bil. Slipper ringa Cammen och pappa för att alltid låna deras bilar. Löste ut smålån så allt går jämt ut, nu betalar vi mindre i månaden+ att jag har bil. Sedan är det ju självklart kostnader utöver men där kan man ju välja själv om det blir knapert...då behöver man ju inte tanka bilen full... men men...JAG HAR EN EGEN BIL NU!!!! Jag har frihet...guud va skönt. Som imorgon tex, ska till läkaren när jag jobbar, får ta det på lunchen för att snabbt komma tillbaka igen, men jag har ju egen bil, inget pussdlande där inte *lycklig* wiiiiiiie!!!!! =D

Nähepp, nu kommer William ner för trappen. Herregud, kl är ju 22:30! Han sov i bilen och det märks ju. haha. Gud vad söt han är! Han är ju as pigg!!! Haha ojojoj... Han har varit så duktig idag min lille fis, farit och flängt över halva sverige idag. Inte gnällt en enda gång. Han ska nog få somna i våran säng, mysbelöning =)

Ont i huvet helt plötsligt. Jobbigt. Och Wille pratar så högt *asg*  Snart dags för sängen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh grattis gumman, gud va kul med ny brumbrum :D

2009-05-14 @ 10:07:42
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Vill se bild på blen!! LÄgg in ett fofto! Kul att allt gick bra på 3 års kontrollen! Slipper du oroa dig!



En mini Tord är vad du har.. en lång stånk!! Hi hi.. Gull unge!

2009-05-14 @ 11:54:24
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Linda

Men blogga då!!

2009-05-17 @ 12:51:37
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0