★ Mys

Igår kom Emelinda till byn! Jag och Wille mötte upp henne vid tåget, han var helt fascinerad och ville ju såklart åka med =D Vi käkade pizza, åkte in till Trosa och shoppade diverse pryls, sedan bar det hem igen för lite Taco making! Kenzie och Iris kom hit och vi myste allihopa, en lugn kväll med vin och bacardi. Skratt, tårar och tysthet. Å det gör så ont i mig, varför kan man inte trolla?? Varför?

Underbaringarna sov över här så vi hade lite pyjamasparty! Iris skötte sig utmärkt, en i gänget verkligen! Varför var inte Wille så underbar? Nä han skulle bara äta var tjugonde minut dygnet runt och skrika. Jippiiii.
Å den dåren vaknade kl 5 för tredje dagen i rad av hans förbenade astma!! Medicinskåpet är påfyllt så jag hoppas på att få sova lite. Vore oerhört nice. Jag kom hem halv 9 från jobbet då låg Micke och sov och gör det än! Trött?

Imorgon är det dildo party! Hinner inte mer än hem så drar jag, kommer säkert komma försent men ska verkligen stressa för att hinna! Jag slutar ju kl 17 och partyt börjar kl 18, däremellan ska jag ta mig hem, fräscha upp mig och åka till Trosa. Tajt? Lika tajt som ett igensytt arsel.

Borde gå och lägga mig? Läsa en Se&Hör som jag fick av mormor. Men det låter som Micke spyr där uppe?? Mamma...

På lördag drar vi till trosa för lite rundvandring på Trosaportens dag, kolla på alla cirkus djur m.m. Sedan tar mormor med William och Benjamin på cirkusen, lär ju vara uppskattat! Men 3 biljetter kostade över 600 spänn! My god!!!!

Jag vågar inte gå upp?

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Tack för att jag fick komma. Det var hur mysigt som helst och välbehövligt att få träffa er! Massa kärlek till dig gumman

2009-06-01 @ 11:42:38
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0