★ stor pojke

Ett stort tack till alla gullipluttar som har hört av sig till mig och frågat hur det egentligen är.  =) Känns bra att veta att det finns fina människor som bryr sig om mig =)

Jobbat idag, det flöt på. Glada trevliga kunder och en liten pojke som kissade på sig i butiken. Mamman skämdes och började förklara sig men jag bara log och sa "Jag tar hand om det här, gå och byt på pojken så avslutar vi köpet när ni är redo" När hon kom tillbaka så fortsatte hon att be om ursäkt, men jag sa då att jag också har en liten kille hemma och vet hur det är. Lite barnkiss, herregud, värre om det varit en gubbe som bajsat på golvet eller nåt. *rys*

Imorgon ska jag ringa på bilen det första jag gör. Innan den blir såld. Dom öppnar kl 8 och då hänger jag på telefonlinjen, that´s for sure! =) Blir bilen såld till någon annan så gråter jag.

Bra spelat idag SVERIGE förresten! Härligt med medalj.

Är det fullmåne nu? Kunde inte sova inatt...

Kanske ska gå upp och bädda sängen, den är lakanslös. Nybäddat är aldrig fel! Kanske ska ta mig en dusch så blir det extra härligt!

Jusste lilla Benjamin har tappat sin första tand! Kan han verkligen vara så stor? Han börjar liksom i SKOLAN i höst!!! My god...I´m getting old!



Jag diggar att han typ sliter bort hela läppen! haha gullunge =)

Äh, nu drar jag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0