★ varning

Jag har hittat min bil! Det står Ida på den...Kunde inte låta bli att inspireras av Cattis, ooops. Djuret, jag kommer nog härma dig *blink, blink* Ska ringa på den imorgon... Så får vi se om den blir min =) Weeeeee!!!!!!

Annars har det varit en tung dag. Riktigt tung. Bröt ihop när jag kom hem och bara grät så jag skakade och fick tungt att andas. Helt sjukt vilka känslor man har. Kanske ska säga att jag påbörjat en hormonkur... Och med massvis med skit runt om så blir jag så ledsen. Så förstörd. Förkrossad. Känner mig oönskad och oälskad och hatad och guuuuud.
Men hade inte omständigheterna varit som dom är (tex jobbet) så hade det nog inte varit så extremt med hormonkuren. Men de triggar varandra och jag undrar varför jag ens lever när jag bryter ihop. Jag känner att jag bara vill somna in och dö. Helt otroligt..,, Jag vill bara ha MASSVIS med kramar, pussar, fina ord... Jag vill bli omhändertagen som en liten bebis. Hoppas verkligen att jag slipper må så här länge till. Fan...Jäkla jobb å bråka med mig =( men men nog tjatat om det...Även om det gnager i mig nonstop.

Finns inget på tv heller...Dålig hockey bara. Inte ens kul att titta på.

Imorgon fyller min söta farmor 80 år! Synd att jag inte kan vara med =(  jag jobbar. Ville försöka byta men vågade inte, blev att jag fick jobba extra mycket istället.

Ibland undrar jag vilka som läser min blogg? Finns så extremt mycket jag vill skriva men vågar inte.

Äh...mina inlägg kommer nog fortsätta vara så här bittra så ni kan ignorera min blogg ett tag framöver. Se det som en varning! Achtung achtung...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Gumman då, blir ledsen av att höra dig så ledsen. Ringer i veckan så får vi prata!! Pusspuss

2009-05-10 @ 16:50:58
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0