★ Grattis till 2 små fisungar idag!!

STORT GRATTIS TILL BENJAMIN MALMSTRÖM PÅ DIN 6 ÅRS DAG IDAG! HURRA HURRA HURRAAAA!!!





OCH ETT STORT GRATTIS TILL JOLINE SOM FYLLER 1 ÅR ÄVEN HON IDAG! HURRA HURRA HURRAAAA!







Idag är det så himla mysigt ruggväder! Det är kalas hela dagen lång å vad passar inte bättre, fika och fira barn med familj och goda vänner, sitta inne i värmen med en god kopp te och titta ut på rugget.
Vaknade dock inte med det bästa humöret, inte arg eller så men ledsen över att det är en sådan dag med smärta tamejfan överallt... Bara inse att denna smärta kommer följa mig livet ut så det är inte så ofta jag gnäller längre, jag biter ihop och lever på. Men idag är det långt ifrån Ok.

Ska göra klart Jolines födelsedagskort, allt håller på å lossnar. Jobbigt...
Måste måla naglarna.
Slå in paket.
Duscha
Sminka mig
Hitta kläder
Vara djurisk

Har drömt 2 nätter irad att jag varit otrogen. Igår var det med Andreas Steijer! Han känner jag inte alls men ändå så drömmer jag om honom. Haha. Det har inte varit nåra snuskiga drömmar utan jag har varit kär... Jag har smygit runt med kärlek till andra karlar. Vad kan det betyda? =D

Borde sätta igång, jag går i slowmotion idag.



Kolla va liiiiiiten =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0