★ jävla skit helvete

Jag orkar inte. Jag orkar inte. JAG ORKAR INTE!!!!!!! Pengarhelvetes jävla skit uppfinnings jävla arsel kuk så förbannat jobbigt det ska va jämt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Får 6000:- i lön... På det så ska bilen betalas 3000:- 2 vänner fyller 25, är skyldig en vän 700:- och sen ska det räcka till mat. Blir glad om det räcker till en mjölk.  Spelar ingen roll hur mycket vi planerar och sätter gränser, pengarna tar slut innan dom ens kommit. Så förbenat jobbigt att bara jobba 10 tim/vecka. Det sätter oss verkligen i skiten. Vi får sälja bilen. Det håller inte, när jag jobbar så lite nu så behöver vi inte 2 bilar. För det där jävla avgasröret kostade ju 9000:- vad roligt. Jippi.

Jag är så arg just nu. Är så otroligt trött på att leva som en jävla fattiglapp. Vrida och vända på varenda krona.
Förut hade vi alltid pengar. Köpte alltid Pop kläder till Wille och hade alltid pengar över. Nu köper vi inte kläder överhuvudtaget.

Jag känner mig längst ner på botten just nu. Och så kommer julafton. Jag är ledsen mina kära små systersöner, ni får bara 1 paket var =(

Jävla white trash man är.

Patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch sånt är jobbigt...har det likadant... vi måste ha xtrema utgifter... jag får bara 5000 i månaden e ju inte ens hyran=(



Förra månaden fick vi låna 2000 till mat =(

2009-11-23 @ 15:43:57
Postat av: Klutt

Ja pengar suger balle!! Om det är nåt människor bråkar så är det väl pengar. Shit vilket slöseri med energi.. Allt borde vara gratis.

2009-11-23 @ 19:39:09
Postat av: Fitri

Förstår frustrationen o hopplösheten.. Så hemskt att pengar har sån stor inverkan på livet. Det är fan inte kul att vända på kronorna =(

Du som var så glad o motiverad igår...faan då!!

Kram på dig gums...

2009-11-23 @ 22:28:57
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: janet

6000 e mycket, jag ska leva på 3000. då ska hyran betalas, räkningar, OCH mat! :O Gissa om det går ihop!

Så julklappar blir det inte i år iaf! Förklara det för en 6-åring!! =( It sucks!!

2009-11-24 @ 14:10:42
Postat av: sofija

Det är skit när inte pengarna räcker till. Att man dessutom är så grönjävligt beroende av cash gör ju inte saken bättre. Fy och blä på pengar.



Du och jag kan vinna lite pengar tycker jag. Vad sägs om 167 miljoner eller vad nu lotto är uppe i?!;)

2009-11-24 @ 18:06:13
URL: http://metrobloggen.se/sofija
Postat av: Linda

Det är samma här med penga fronten... INte fan är man rik inte... Blir bara nå litet i julklapp till kidsen i år... Vi får oxå vara glada om vi har råd med en mjölk i detta hushåll!!! :(

2009-11-24 @ 22:23:39
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Jag känner igen mig. Även om jag klarar mig varje månad nu iaf så suger det ju för jag är student och det är pengar jag lånar varje månad. Men jag får ju se det som en investering i livet. Såvida jag klarar utbildningen vill säga...



Jag köper aldrig julklappar till varken mina syskon eller mina syskonbarn. Det har aldrig funnits pengar till det.



Men du, får du inte stämpla upp? Puss & kram

2009-11-25 @ 16:01:54
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0