★ Mutti



Igår så hade vi adventsmys, pyntade lite men märkte att alla 3 advent stakar var trasiga. Så det blir inga fula stakar i år. Ingen blir mer lycklig än jag för det är inte vackert alls. Vi avslutade pyntet med att baka lussebullar.
Vi var på julmarknaden också, köpte bara brända mandlar. Som William åt upp =D

Helgen har varit lugn, i Fredas var vi hemma och spelade tv spel bara. I lördags var vi på bio- Paranormal activity. Den var så urkass så det finns inte. Hände verkligen INGENTING... Dom bara sov. Så såg man ett fotsteg typ. Nä, Telia reklamen är läskigare "-Gunnar, vill du leka?"


Efter bion åkte jag hem till Fitri och blev bjuden på cider =) Möttes av en febrig Milo med illröda kinder, så söööt.
Sen hade vi myspys och kollade på Paradise Hotel, herre min je vilket program... Ojojoj...

Idag vet jag inte vad man ska hitta på... Micke åker och jobbar snart, William är uttråkad och lite gnällig, vädret suuuger. Vad ska man hitta på? Kommer bli galen av att vara hemma hela dagen. Jag vill göra nåt.




Min son är den snyggaste av karlar!! Oh yeah...

Nu ska jag gå och duscha. Ber om ursäkt att ni blev besudlade med mitt ultratråkiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka mysiga ljus!! (de med siffror)

2009-11-30 @ 13:11:42
Postat av: Fitri

Dina inlägg är aldrig tråkiga gumman! Man får alltid ett leende på läpparna =) Tack för sällskapet i lördags! Du vet väl om att du är bäst?? ;)

Vad fint du har pyntat förresten!



Puss puss...

2009-11-30 @ 16:35:38
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Alltid lika roligt att läsa dina uppdateringar ju :)

2009-12-02 @ 18:28:12
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0