★ Trött

Kl 06 kom William tassandes till mig i mitt rum. Då var det kört, han var pigg! Stjärtunge... Idag får han äta frukost framför TV:n. Ingen är lyckligare än han när man tänjer på reglerna ;)

Tog ett extra pass idag då chefen är sjuk. Direkt efter jobbet åker jag raka vägen till Nyköping och hämtar upp min La Familia. Dom åker in och lämnar Opeln på avgasrörs-tjottablängare. Nån snubbe ska bygga om hela skiten. Jätte billigt och jätte kul. Jippi.

William är snorig och hostig, har känslan av att de kan ringa från dagis idag. Men han är pigg. Piggare än mig *gäääsp*

Träffade Jossan, Jens och Nova igår! Dom varpå stan och handlade mini kläder. Behöver jag säga att dom var Rosa? ;) Jossan är så glad över att få handla maaaassa rosa =D 
 Världens minsta bebis låg och sov i vagnen =) Hihi sjukt söt!! Tog en bild:



Hihi =)

Ojoj gäääsp...Denna dag kommer gå i slowmotion. Uj uj uj...bläääää.

Meh...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0