★ Min lilla mutta

Kommit på att man inte bloggar lika mycket när man har Facebook. Där småuppdaterar man sig hela tiden...

Drömde inatt att jag filade ner mina naglar utan mening, vilken ångestdröm! HUVVA! =D

Igår så åkte jag och William till Safiren och badade, han åkte rutchkana (rushelkana heter det EGENTLIGEN), hoppade från kanten, simmade som en dåre och svalde x antal liter vatten =D hehe, min lilla guldklimp!

 

Efteråt så fick han sin sedvanliga glass, men ville inte vara med på bild :)

William hade liiiite svårt att bestämma sig vilken fika han ville ha...hihi



Ute och cyklar...på sin Lilla cykel *fniss*

En gubbe på banken som hade väldigt udda klädstil. Kunde inte låta bli att ta kort!

 



Denna bild gör mig så lycklig!! Sergej... Svetlanas love of her life!

Denna bild gör mig inte lycklig alls. Bara jobbiga Fitri!! Nääää såklart inte :)


Idag så ska jag till Förste Muttgrävarn! Finns det inte ägg denna gång så våldtar jag nån av er mina vänner och snor era ägg! Bara så ni vet...
Ska också köpa långkalsonger till William, och fingervantar! Kanske dags för vintervantar också? Kallt som faaan idag *burr*

Jag städade igår men det syns inte idag, tycker jag är VÄLDIGT konstigt!! Vem har varit här och stökat ner??
Inte är det jag iallafall *hrrm*

Vad ska man ha på sig för kläder idag då? Kan man inte alltid få gå i mjukisar? *muttrar*

Har köpt en ny mutta!! Det behövdes, vaså jäkla jobbigt att gnugga på den där plattan hela tiden. Blev trött i fingrarna! Så nu har jag en ny, fin som har massa klickfunktioner. Ja alltså, jag har köpt en sedvanlig gammal mus till datorn. Min lilla mutta!

Nähepp, börja bege sig till Kenzie kanske, ska kidnappa Irisen!



Kommentarer
Postat av: Fitri

Ahahaha...du är så jefla stööörd Ida!! Vet inte om jag vågar umgås mer med dig?? O sluta lägga upp en massa muppiga bilder på mig =D Det är ju du som inte kan ta kort ordentligt...fylltratt!!

Puss påre ;P

2009-10-01 @ 18:02:34
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Fitri

Hahaha...smygfota du gubben på banken?? =D Skadad...haha!!

2009-10-01 @ 18:04:13
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Kenzie

Hahahaaa jag kissar på mig!! Sergej är min idol! :-D

2009-10-01 @ 22:19:47
URL: http://kenzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0