★ Extra workey

Några stycken har sagt här på morgonkvisten att det har snöat några flingor...Hösten kom verkligen fort. Vintern också verkar det som. Jag som har sommardäck på bilen...Måste jag köra i 30 nu till jobbet?
Ska jobba extra idag, det tackar jag verkligen inte nej till!! Jag jobbar gärna extra varje dag nu...Får ju ingen lön denna månad =( Usch, hur ska man orka stå ut med allt? Jag som fyller år, vill ju gärna bjuda på någe gott, som jag gör varje år, men detta år verkar tyvärr bli annorlunda. Får strunta i att fira mig helt enkelt! =) Det är ju faktiskt en lösning på problemet...=)

Skulle varit i stallet nu egentligen, men hinner inte med det eftersom jag åker till jobbet snart... Är hungrig!! Har inte ätit något än...Hmm...Steker nog på lite äggröra! Knäckemacka... Och en kopp te *kurr*

William fick svar igår på sitt allergitest från Aladdin studien, han är inte allergisk mot: katt, hund, häst,björk,timotej,gråbo,kvalster samt mögel. Skönt att ha det bevisat iaf =)

Han är så söt, sitter i soffan med sin Bamse och tittar på barnprogram...Min lilla kille! Eller stora grabb? Vet inte hur jag ska se han *fniss*

Nehe, gå och duscha då.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dem förblir alltid ens lilla bäsar ;)

Fyller du oxå denna månad???

2009-10-13 @ 12:59:43
URL: http://www.metrobloggen.se/novaochneo
Postat av: Kenzie

Mäh ditt pucko, KLART vi ska fira dig! Det löser sig sa han som sket i slasken :-D

2009-10-13 @ 18:49:29
URL: http://kenzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0