★ meh

Tråkigt...finns inget att göra och Micke lämnar mig snart igen som han gör varenda söndag. Får se vilken skada han drar på sig denna vecka. Klump.

Regn och rusk ute vilket är underbart! Åså är jag på badkars jakt, någon som har ett hörnbadkar till övers?
Måste ha ett badkar i vinter, annars går jag under.

Såg ni Idol i Fredas? Karolinas framträdande= HAHAHAHAHAAA usch va dåligt. Pinsamt. haha.

Jag är gift med en mes. moaaahahahhahaa

tråkigt tråkigt tråkigt....bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

Körke motherfucker.

Körke.

Kommentarer
Postat av: Fitri

Vad snackar du om?? Karolina var ju bäst! Fattar inte att hon åkte ut?!! =P

Micke är ingen mes.. du kan va själv ;) Puss...

2009-10-11 @ 19:34:54
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Sara

Men Ida, vaför du ha tråki?? om du ha tråki, du kan ringaa til mej ochh vi kaan lekka litte kansske? ellerr vaa duuu sägaa?? krram

2009-10-11 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0