★ old motherfucker

Idag blir jag gammal! Hela 25 ljuva år. Lite ångest har man väl? Var inte alls länge sen som jag tyckte att 25 åringar var lastgamla! Nu är man där själv. Huvva!!

Bästa Fitri var här med paket:

Typiskt Fitri! haha, störda kvinna!

 

Igår kom Majvor över på fika och även hade hon med sig paket =)

 

En jätte fin lykta! Majvor är bästa grannen ever!

 

Imorgon ska jag få fina naglar i Trosa. Nice att få dom proffsgjorda!

Ikväll kommer Mickes familj på fika, imorgon kommer min och lördag kommer bästa vännerna! Wiiie!!!!

Jag har inte ätit frukost än...Snart dags för lunch ju! Ska hämta Wille om en timme, så jag måste göra det sista här hemma nu...

 

So long!!


Kommentarer
Postat av: Linda

I dag är ingen vanlig dag, för i dag är det idas födelsedag... HURRA HURRA HURRA!!



Välkommen in i kärring gänget... Nu går det bara utför stumpan!!!

2009-10-29 @ 13:11:07
URL: http://halvnuffe.blogg.se/
Postat av: camilla

hehe........sen när blev jag din familj.....=) hihi

2009-10-29 @ 17:16:57
Postat av: Emelinda

Grattis ännu igen sötnöt!!

2009-10-29 @ 18:54:15
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com
Postat av: Fitri

Hahaha...jag tyckte att mina paket slog Majvors med hästlängder ;P Min sjögurka är INTE o leka med =) Dock så skulle jag oxå vilja ha en sån fin lykta...men en sån granne får man nog leta länge efter =P

Puss på dig min kärring!!

2009-10-29 @ 22:28:20
URL: http://ylmetott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0