★ rumpa

Det gick ju för fan bra att lämna Wille idag ju! WOOHOO!! Vi vaknade halv 9, av att han kissade ner hela världen, sen var det frukost och iväg. Inge gråt ingenting. Visst, lite gnäll som vanligt men inte alls som förut. Slapp släpa han över hela huset =D

Wille behöver nog vuxenblöjor på nätterna, annars får vi slänga våran säng snart! Kiss skydden är ju så små så kisset rinner runt, och idag rann det runt och ner på golvet mellan sängarna. Vaknade av ljudet hur det strilade ner på golvet. Suck... Behöver jag säga att jag LÄNGTAR tills han är blöjfri? Kan han inte bara bli det nuuuu......

Ska städa massor nu, har ju en kisspöl att skura upp, 18 maskiner att tvätta, blommor som ska vattnas och maaaaaaassor mer. Behöver putsa fönstrena också. Händerna är inte på topp idag så vi får se hur länge jag orkar. Det jobbiga med all den här smärtan är att man blir så TRÖTT. En överhängande trötthet, man gör inget annat än å gäspar på dagarna. Det borde finnas nån medicin till mig tycker jag...Smärtstillande av någon form. ORKA ha det såhär hela vintern...uuuuuh. Synd om mig =(

Ta en kopp te kanske? Sen är honungen slut... Är det lika gott med socker i? Orkar inte äta frukost idag, det är så jäkla tråkigt!

*gäääääääääääsp*

Blä.

Aj.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Men visst är tröttheten nästan värre än smärtan??Man blir ju så sjuuukt trött o orkar verkligen ingenting!Så är det för mig iaf.Jobbigt med nerkissningar, har för mig, men jag kan ha fel..att killar är lite senare med att bli just blöjfria.Hoppas han grejjar det snart!

kram på dig

2009-10-15 @ 06:45:00
Postat av: Jennie

Gör som jag - släng alla blommor så slipper de vattnas=D

2009-10-15 @ 07:47:48
Postat av: Linda

Drömde inatt att du å stoffe hade sex... Å du var jätte dum mot mig... :( Du skulle ta kim å stoffe i från mig... Dumma dig!! hahaha

2009-10-18 @ 21:41:59
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0