★ Kommisarien och havet??

Jobbat extra idag...Fick förfrågan om att jobba extra imorgon också men det går ej för sig för då ska jag vara barnvakt till Irisen. Ställde in kurator tiden så här ska mysas!! Vi ska bland annat till Fitri och palla plommon. Jag ytnyttjar hennes träd. Skit bra! Så ska vi självfallet ut och gå. Pussas. Kramas och sen har väl hela dagen gått =D
William ville ha hem Irisen redan idag *tihi*

Idol ikväll var ju grymt! Sjukt bra han den där som skrivit låten själv, jag vill höra MEEER!!!!! Jag rös enda ner till tårna. Åh. Ida musik. Lovely. Äkta.

Försökte se på den där nya serien "Kommisarien och havet" men jag kunde inte se klart! Fy faaan vad pinsamt dåligt det var! DUBBAT!!?? Hallå?? Varför? Finns ingen logig i det hela? Handlingen och skådisarna var väl en bra idé, men dubbningen? Förstörde ALLT! Ska man kolla så ska man kolla textat på ljudlöst. My lord...

Sitter här och fryser. Det börjar bli dags för att sätta på värmepumpen. Då är det ju bevisat att det är höst *snyft*
Och på jobbet förbereds det för JUL!! Herregud...Usch. Jag förtränger och förnekar och tittar på de fluffiga, gröna träden ett tag till... Innan de bli grå, nakna och dystra. Låt oss hoppas att det blir en kall och snöig vinter. typ 5 minus och snö. När det är 20 minus och inte en snöflinga så är det ju horibelt.

Nähepp ni ungdomar. Måste ladda upp för plommon SM inför imorgon.

Tjing. Tjong. Kines kalsong.


Kommentarer
Postat av: Fitri

Hallå gummor!! Var håller ni hus? Jag har tråkigt...nästan så att jag funderar på att kolla på "Våra bästa år" snart..? Hjälp!!

Plommonen väntar =)

2009-09-16 @ 09:58:16
URL: http://ylmetott.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha vi kollade på "kommisarien & havet" i söndags, o jag håller med dig, så sjukt jävla dåligt. Sen när började Sverige med dubbning liksom? Det är ju inte tyskland direkt.. Nä fy va dåligt det va. Det där tror jag dom kommer tappa tittare på absolut..

2009-09-16 @ 10:44:32
URL: http://jossgoss.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja dubbningen va ju apkass men annars tycker jag det verkar vara bra filmer så synd att det förstörde så mycket. Hoppas du har det bra?! Kramar Erika!

2009-09-16 @ 23:57:38
URL: http://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma
Postat av: Emelinda

Tydligen så var filmen svensk-tysk så det förklarar dubbningen.

2009-09-17 @ 06:50:15
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Linda

men blogga mera din Tysk!! Säg som det är.. du älskar dubbade filmer.. KOm ju på dig när du kolla tre kronor dubbat på tyska...

2009-09-20 @ 12:44:12
URL: http://halvnuffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0